Üzemeltetési adminisztrátor

A SEMILAB a világ vezető mikroelektronikai, napelemipari és kijelző-gyártó cégeinek beszállítója a méréstechnika területén. Termékeinket a világ minden táján használják a gyártási folyamat ellenőrzésére és kutatás-fejlesztésre. A berendezéseket Budapesten fejlesztjük és gyártjuk, ahol saját szakembergárdánk felügyeli a termék teljes életútját, az ötlettől a tervezésen és gyártáson át a felhasználók támogatásáig.

Főbb feladatok

  • Ingatlan üzemeltetési adminisztráció, és épület állomány dokumentumtár kezelése, naprakészen tartása
  • Szerződések, karbantartói szerződések, számlák kezelése és a vonatkozó adatbázis naprakészen tartása
  • Energiatenderek (villany, gáz) lebonyolításában való részvétel
  • Közművekkel kapcsolatos ügyek intézése, mint pl.: víz csatorna villany és gáz, kapcsolttartás, felmerülő problémák kezelése
  • Éves jelentésekhez adatszolgáltatás, pl. KSH adatok, OSAP
  • Ingatlanüzemeltetéssel kapcsolatos kimutatások, jelentések készítése a Management kérésének megfelelően
  • Felülvizsgálatok és tervszerű karbantartások dokumentációjának kezelése
  • Az üzemeltetéssel kapcsolatos szállítólevelek, munkalapok manuális rögzítése mappa rendszerbe, azok leigazolása
  • Partnerekkel, beszállítókkal való kapcsolattartás
  • Kulcsok kezelése: öltöző szekrények, az épületeken belüli kulcsok, távirányítók, regisztrációja, nyomon követése
  • Üzemeltetéshez tartozó tárgyak (irodai bútorok: asztal, szék, lámpák, gurulós konténerek, egyéb konyhai eszközök, raktári polcok) területi ellenőrzése, címkézése, adatbázisának folyamatos frissítése az adatbázisban
  • Személygépkocsik számára a parkolói adatok nyilvántartásban való vezetése, frissítése és naprakészen tartása
  • Éves leltár készítése az üzemeltetéshez
  • Rendelési igények leadása felettesi jóváhagyást követően, rendelt áruk átvétele, ellenőrzése
  • A cég területére vonatkozó ülésrendváltozások átvezetése és kezelése, ezen alaprajzok naprakészen tartása
  • Hulladék adatbázis kezelése

Munkakör betöltésének feltételei

  • Legalább középfokú végzettség
  • Épület üzemeltetési adminisztráció területén szerzett legalább 3 év szakmai tapasztalat
  • Gyakorlott számítástechnikai ismeretek Office és középhaladó Excel tudás (a kiválasztás során teszteljük)
  • Jó problémamegoldó képesség, precizitás

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Üzemeltetés területén szerzett tapasztalat
  • Műszaki végzettség

Amit kínálunk

  • A havi alapbéren felül: év végi bónusz, találmányok, szabadalmak és szakmai publikációk jutalmazása, dolgozói ajánlási bónusz (akár br. 900.000 Ft), hosszútávú távol-keleti külföldi kiküldetések díjazása, lojalitási program
  • Cafeteria: évi bruttó 480.000 Ft választható juttatásokra (akár adómentes és kedvező adózású juttatások is)
  • Munkarend: rugalmas munkaidő
  • Fejlődés: szakmai tréningek, képzések, előrelépési lehetőség
  • Család és támogatás: adómentes bölcsödei-óvodai szolgáltatás a cafeteria keretében, apaszabadság (10 nap 100%-os bérrel), Vodafone flottacsomag családtagoknak, temetési segély, diákhitel törlesztés a cafeteria keretén belül
  • Közlekedési támogatás: 25 Ft/km üzemanyag-hozzájárulás vagy 100%-os tömegközlekedési térítés a közigazgatási határon kívülről történő munkába járás esetén, vidéki lakóhely esetén 86%-os hazautazási költségtérítés, biciklivel való munkába járási támogatás (havi bruttó 25.000 Ft)
  • Parkolás és mobilitás: ingyenes parkolás, őrzött parkoló és biciklitároló, Semibike bicikliflotta, GreenGo és MOL Limo a cafeteria keretén belül
  • Egészség és jóllét: szemüvegjuttatás, helyszíni orvosi szolgáltatások (Swiss Clinic), kedvezményes egészségügyi ellátás (Swiss Clinic vizsgálatokból kedvezmény), egészségpénztári lehetőség a cafeterián belül
  • Sport és aktivitás: havi 4 ingyenes edzés vagy kedvezményes bérlet a Liget fitnessbe, AYCM csatlakozási lehetőség, sportklubok (fociklub, futóklub),
  • Közösségi élet: csapatépítők, céges rendezvények, társasjáték estek, klubélet (csillagászat, horgászat, fotó)
  • Dolgozói kedvezmények: bankok, éttermek, könyvesboltok, egészségtudatos szolgáltatók, szállodák, webshopok, utazással kapcsolatos kedvezmények

Állás adatai

Állás azonosító: 2017
Pozíció pontos megnevezés: Üzemeltetési adminisztrátor
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Üzemeltetési adminisztrátor