Üzemeltetési adminisztrátor
A SEMILAB a világ vezető mikroelektronikai, napelemipari és kijelző-gyártó cégeinek beszállítója a méréstechnika területén. Termékeinket a világ minden táján használják a gyártási folyamat ellenőrzésére és kutatás-fejlesztésre. A berendezéseket Budapesten fejlesztjük és gyártjuk, ahol saját szakembergárdánk felügyeli a termék teljes életútját, az ötlettől a tervezésen és gyártáson át a felhasználók támogatásáig.
Főbb feladatok
- Ingatlan üzemeltetési adminisztráció, és épület állomány dokumentumtár kezelése, naprakészen tartása
- Szerződések, karbantartói szerződések, számlák kezelése és a vonatkozó adatbázis naprakészen tartása
- Energiatenderek (villany, gáz) lebonyolításában való részvétel
- Közművekkel kapcsolatos ügyek intézése, mint pl.: víz csatorna villany és gáz, kapcsolttartás, felmerülő problémák kezelése
- Éves jelentésekhez adatszolgáltatás, pl. KSH adatok, OSAP
- Ingatlanüzemeltetéssel kapcsolatos kimutatások, jelentések készítése a Management kérésének megfelelően
- Felülvizsgálatok és tervszerű karbantartások dokumentációjának kezelése
- Az üzemeltetéssel kapcsolatos szállítólevelek, munkalapok manuális rögzítése mappa rendszerbe, azok leigazolása
- Partnerekkel, beszállítókkal való kapcsolattartás
- Kulcsok kezelése: öltöző szekrények, az épületeken belüli kulcsok, távirányítók, regisztrációja, nyomon követése
- Üzemeltetéshez tartozó tárgyak (irodai bútorok: asztal, szék, lámpák, gurulós konténerek, egyéb konyhai eszközök, raktári polcok) területi ellenőrzése, címkézése, adatbázisának folyamatos frissítése az adatbázisban
- Személygépkocsik számára a parkolói adatok nyilvántartásban való vezetése, frissítése és naprakészen tartása
- Éves leltár készítése az üzemeltetéshez
- Rendelési igények leadása felettesi jóváhagyást követően, rendelt áruk átvétele, ellenőrzése
- A cég területére vonatkozó ülésrendváltozások átvezetése és kezelése, ezen alaprajzok naprakészen tartása
- Hulladék adatbázis kezelése
Munkakör betöltésének feltételei
- Legalább középfokú végzettség
- Épület üzemeltetési adminisztráció területén szerzett legalább 3 év szakmai tapasztalat
- Gyakorlott számítástechnikai ismeretek Office és középhaladó Excel tudás (a kiválasztás során teszteljük)
- Jó problémamegoldó képesség, precizitás
Munkakör betöltése során előnyt jelent
- Üzemeltetés területén szerzett tapasztalat
- Műszaki végzettség
Amit kínálunk
- A havi alapbéren felül: év végi bónusz, találmányok, szabadalmak és szakmai publikációk jutalmazása, dolgozói ajánlási bónusz (akár br. 900.000 Ft), hosszútávú távol-keleti külföldi kiküldetések díjazása, lojalitási program
- Cafeteria: évi bruttó 480.000 Ft választható juttatásokra (akár adómentes és kedvező adózású juttatások is)
- Munkarend: rugalmas munkaidő
- Fejlődés: szakmai tréningek, képzések, előrelépési lehetőség
- Család és támogatás: adómentes bölcsödei-óvodai szolgáltatás a cafeteria keretében, apaszabadság (10 nap 100%-os bérrel), Vodafone flottacsomag családtagoknak, temetési segély, diákhitel törlesztés a cafeteria keretén belül
- Közlekedési támogatás: 25 Ft/km üzemanyag-hozzájárulás vagy 100%-os tömegközlekedési térítés a közigazgatási határon kívülről történő munkába járás esetén, vidéki lakóhely esetén 86%-os hazautazási költségtérítés, biciklivel való munkába járási támogatás (havi bruttó 25.000 Ft)
- Parkolás és mobilitás: ingyenes parkolás, őrzött parkoló és biciklitároló, Semibike bicikliflotta, GreenGo és MOL Limo a cafeteria keretén belül
- Egészség és jóllét: szemüvegjuttatás, helyszíni orvosi szolgáltatások (Swiss Clinic), kedvezményes egészségügyi ellátás (Swiss Clinic vizsgálatokból kedvezmény), egészségpénztári lehetőség a cafeterián belül
- Sport és aktivitás: havi 4 ingyenes edzés vagy kedvezményes bérlet a Liget fitnessbe, AYCM csatlakozási lehetőség, sportklubok (fociklub, futóklub),
- Közösségi élet: csapatépítők, céges rendezvények, társasjáték estek, klubélet (csillagászat, horgászat, fotó)
- Dolgozói kedvezmények: bankok, éttermek, könyvesboltok, egészségtudatos szolgáltatók, szállodák, webshopok, utazással kapcsolatos kedvezmények
Állás adatai
Állás azonosító:
|
2017 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
Üzemeltetési adminisztrátor |
Munkavégzés helye: |
Budapest |
Szakterület: |
Adminisztrátor, Dokumentumkezelő |
Munkaszerződés típusa: |
Határozatlan idejű |
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:
Üzemeltetési adminisztrátor