Logisztikai vezető

A SEMILAB a világ vezető mikroelektronikai, napelemipari és kijelző-gyártó cégeinek beszállítója a méréstechnika területén. Termékeinket a világ minden táján használják a gyártási folyamat ellenőrzésére és kutatás-fejlesztésre. A berendezéseket Budapesten fejlesztjük és gyártjuk, ahol saját szakembergárdánk felügyeli a termék teljes életútját, az ötlettől a tervezésen és gyártáson át a felhasználók támogatásáig.

Főbb feladatok

  • A szállítmányozási, export kontroll és vámcsapatok napi működésének szervezése, koordinálása és nyomon követése
  • Napi problémák és eszkalációk kezelése, hatékony működés biztosítása
  • Export kiszállítások folyamatos elemzése és fuvarköltség ellenőrzése
  • Akkreditíves szállítások kezelése, kapcsolattartás a leányvállalatokkal és banki partnerekkel
  • Kötelező adatszolgáltatások előkészítése és feltöltése
  • Sürgős szállítások koordinálása, nyomon követése és szállítmányozókkal történő kapcsolattartás
  • Reklamációkezelés a szállítmányzók és a biztosító felé
  • Fuvarszámlák ellenőrzése, eltérések kezelése, költségcsökkentési intézkedések kezdeményezése
  • Csapat célkitűzéseinek meghatározása és munkavállalók napi támogatása
  • A csapatban dolgozó munkatársak motiválása, fejlődésük nyomon követése, értékelések és visszajelzések adása

Munkakör betöltésének feltételei

  • Felsőfokú gazdasági végzettség
  • Minimum 5 év hasonló munkakörben, területen szerzett tapasztalat - előnyösen logisztikai, export kontroll és vámkezelési területen
  • Kiváló vezetői készségek - a csapat hatékony irányítása és motiválása
  • Átfogó szállítmányozási, export kontroll és vámkezelési szakmai ismeretek
  • Erős stratégiai gondolkodás, válságmenedzsment és időmenedzsment készségek
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Kiváló problémamegoldó készség, proaktív és rugalmas szemlélet
  • Jó kommunikációs és együttműködési készség

Amit kínálunk

  • A havi alapbéren felül: év végi bónusz, találmányok, szabadalmak és szakmai publikációk jutalmazása, dolgozói ajánlási bónusz (akár br. 900.000 Ft), hosszútávú távol-keleti külföldi kiküldetések díjazása, lojalitási program
  • Cafeteria: évi bruttó 480.000 Ft választható juttatásokra (akár adómentes és kedvező adózású juttatások is)
  • Munkarend: rugalmas munkaidő és home office lehetőség
  • Fejlődés: szakmai tréningek, képzések, előrelépési lehetőség
  • Család és támogatás: adómentes bölcsödei-óvodai szolgáltatás a cafeteria keretében, apaszabadság (10 nap 100%-os bérrel), Vodafone flottacsomag családtagoknak, temetési segély, diákhitel törlesztés a cafeteria keretén belül
  • Közlekedési támogatás: 25 Ft/km üzemanyag-hozzájárulás vagy 100%-os tömegközlekedési térítés a közigazgatási határon kívülről történő munkába járás esetén, vidéki lakóhely esetén 86%-os hazautazási költségtérítés, biciklivel való munkába járási támogatás (havi bruttó 25.000 Ft)
  • Parkolás és mobilitás: ingyenes parkolás, őrzött parkoló és biciklitároló, Semibike bicikliflotta, GreenGo és MOL Limo a cafeteria keretén belül
  • Egészség és jóllét: szemüvegjuttatás, helyszíni orvosi szolgáltatások (Swiss Clinic), kedvezményes egészségügyi ellátás (Swiss Clinic vizsgálatokból kedvezmény), egészségpénztári lehetőség a cafeterián belül
  • Sport és aktivitás: havi 4 ingyenes edzés vagy kedvezményes bérlet a Liget fitnessbe, AYCM csatlakozási lehetőség, sportklubok (fociklub, futóklub),
  • Közösségi élet: csapatépítők, céges rendezvények, társasjáték estek, klubélet (csillagászat, horgászat, fotó)
  • Dolgozói kedvezmények: bankok, éttermek, könyvesboltok, egészségtudatos szolgáltatók, szállodák, webshopok, utazással kapcsolatos kedvezmények

Állás adatai

Állás azonosító: 2019
Pozíció pontos megnevezés: Logisztikai vezető
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Logisztikai ügyintéző,adminisztrátor
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Logisztikai vezető